Skip to content
Central Dispatch

Central Dispatch Reviews

www.centraldispatch.com
Is this your business?
What is your customer experience with Central Dispatch?

Central Dispatch Overview

The generated data is based on reviews and questionnaires provided by PissedConsumer.com users.

AI insights based on reviews
Rating Distribution

Central Dispatch average rating 3.3 star from 9 reviews, consumers mostly neutral; 100% would likely recommend; reviewers value exchange, refund and cancellation policy and note medium price level.

Key Takeaways for Future Customers

  • Check Central Dispatch reviews and recent user reports before subscribing.
  • Expect a loadboard-style service with mixed results for carriers and brokers.

Negative Feedback / Risk Areas

  • Frequent customer complaints about billing, unexpected charges, and refunds denied.
  • Reports of account deactivation, slow approvals, and poor customer service responsiveness.
  • Allegations of scams, bait-and-switch pricing, and carrier payment disputes.

Positive Feedback

Some users find the loadboard easy to work with and praise helpful staff and recent recommendations.

View full overview ›

Media from reviews

Central Dispatch - Delivery
Central Dispatch - To report a transportation companyCentral Dispatch - To report a transportation company - Image 2Central Dispatch - Cnc auto shippers/ Arizona Auto Relocation and Gators Auto shippers....Central Dispatch - Cnc auto shippers/ Arizona Auto Relocation and Gators Auto... - Image 2Central Dispatch - Cnc auto shippers/ Arizona Auto Relocation and Gators Auto... - Image 3
View all media ›

Turn one complaint into a collective action

PC collective complaint

A Collective Complaint helps you unite consumers dealing with the same issue, such as wrong charges, unexpected fees, damaged items, or misleading promises. It goes beyond a single review by growing stronger with every signature, making it harder to ignore. Once you reach 20 supporters, we’ll send it to the company to encourage a response.

Start Collective Complaint
Show reviews that mention
account car loads money code issues email codes emails auto
Filter review
Sort by
JOSE J Olh

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Charlotte, North Carolina

FRAUD SCHEME

AI Highlights
  • - Account deactivation unknown; only 'violation of terms' given.
  • - Charged $139 for a month of investigation; refund denied.

Central Dispatch deactivated our account under 'violation of terms,' but could never find the reason they claimed. Every time we called to find out, they always said the same thing: 'violation of terms,' which could be a thousand reasons but never gave us one.

They charged us $139.00 for the whole month it took to investigate before reactivation, and we asked for a refund, to which they said they would not reimburse.

If you take a thousand deactivated accounts by $139, that's $139,000 stolen. We need to find out how big this scam really was and notify the authorities.

Loss:
$139
Pros:
  • Easy loadboard to work with
Cons:
  • Different departments dont have comunications between them
  • Charging money for time they are not providing service
  • Unapropiate and will hang up in you

Preferred solution: Full State and Federal investigation

User's recommendation: File police report, this is a hughe FRAUD SCAM.

View full review
Nash P Avl

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Pasadena, Texas

I'm getting scammed

Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

AI Highlights
  • - Paid $250 down and $200 more; purpose unclear.
  • - Extra charges include $500 for paperwork and another $500; the car may not have left Texas.
Updated by user Mar 16, 2025

There's not one thing been done except them still trying to talk me into paying another $500 after I told them time and time again so I want my money back

Original review updated Mar 16, 2025

I paid $250 down then another $200 I can't remember for what and I was fine with that but a few hours later they wanted another $500 for paperwork. If that wasn't bad enough they wanted another $500 and that's what I was told today.

It looks unprofessional adding charges on someone hours after I had made the other payments and the shipper is supposed to be on his way to give me my car. Now it looks like my car never left Texas and the shipper is saying he's on his way but now I think they're going to take the car away and try to keep my money

Pros:
  • How they started out

Preferred solution: Full refund

View full review
Anonymous
map-marker Atlanta, Georgia

Cancelled my Subscription

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - Central and Super Dispatch require payment to access loads.
  • - Few brokers leave feedback, rates are flat, and costs keep rising.

I shut down my central and super dispatch. These dispatches want you to pay them, so you can sift thru hundreds of terrible paying loads and hope you get paid if you decide to take a call.

Very few brokers will leave feedback making it almost impossible to build a good rating on the platform. Central dispatch will not sustain your business so don't get it twisted. I've moved 20,000 cars in my career. The rates for car hauling have stayed the same price for many years, while the cost of trucks and insurance has sky rocketed.

The def systems alone have put a heavy burden on the trucking industry. IF YOU ARE A NEW CARRIER, HEED THIS WARNING.

THE LOAD BOARDS WILL NOT FEED YOU AND YOUR FAMILY. THE WHALES DON'T LEAVE ENOUGH SCRAPS.

User's recommendation: FIND A DIFFERENT CAREER

View full review
Nirav P Apo

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Brussels, Brussels-Capital Region

Scan like cancellation policy

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

Called to cancel. They said I could freeze the account but I still got charged. Even though I turned off auto pay, they still charged me.

Loss:
$134
Cons:
  • Charge unreasonable fees bad reviews

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Do not use

View full review
Anonymous
map-marker Naperville, Illinois

Unsatisfied customer

They are sure good about taking your money when it comes to trying to find loads that pay anything they dont have it and theyre not willing to help

User's recommendation: save your money it’s not worth it

View full review
Meran a Abb

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Nashville, Tennessee

I am trying to log in but i am not getting a code to my email

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

Please fix my email so I can receive codes and emails from the central dispatch. Thus, if we encounter any issues, we can address them right away.

Loss:
$200
Cons:
  • I lost money could not pick up my cars

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: call only number we list

View full review
Anthony H Vlk

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Delivery

Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

Central Dispatch - Delivery

My car has been on dispatch for 4 days now, but the company has failed to pick it up. Your policy is to deliver as promptly as possible.

Loss:
$500

Preferred solution: Deliver product or service ordered

User's recommendation: Don’t do it

View full review
Cheryl L Kwt

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Sonic trucking is a scam

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - $2600 quote to transport three cars.
  • - They demanded payment, pricing denied in writing, accused of bait-and-switch; won't remove name from board.
Original review updated Jun 20, 2024

I received a call to transport three cars; the lady told me there would be no other charges other than $2600.00! When I agreed and said I needed my cars picked up as soon as possible, she asked me for my credit card but never gave her my credit card number!

I asked for the pricing in writing, but she denied and insisted that I had a contract and needed to pay whatever they said! I disagreed, asked for an immediate cancellation of the order and tried to call them multiple times. They are playing games with me! They are a bait and switch company, telling you one price and then changing it!

They will not remove my name from the transportation board! They are bad people, please be careful with which company you decide to work with.

Preferred solution: Off of the board

View full review
Anonymous

This review is written by an individual who has purchased the reviewed product/service and/or confirms being a paying customer of this company. Check our FAQ

Verified Buyer
| map-marker Miami, Florida

To report a transportation company

AI Highlights
  • - Customer says PHL Cargo posted their 2023 Honda CRV on the dashboard, price rose from 500 to 1300 after signing, and they want removal of vehicle.
Central Dispatch - To report a transportation company
Central Dispatch - To report a transportation company - Image 2
Contains 2 confidential files for company representatives

I am extremely upset some phl cargo has my car posted on your dash board 2023 Honda CRV whenever I stated to him very clearly I couldnt pay more than 500 before I signed a contract after I signed they hickes the price up to 1300 in I explained bc of that dishonesty I would not be using their company in which my car is still post on your site please remove my vehicle from the dash board so the company I am using can post it ty kindly

User's recommendation: Maybe

View full review
SAM T Xjj

This review is written by an individual who has purchased the reviewed product/service and/or confirms being a paying customer of this company. Check our FAQ

Verified Buyer
|

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Carrier scamm

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - Christian Sandoval delivered the load.
  • - Technician paid cash and tipped $25; we agreed $600, but he charged $775 via Zelle and stopped responding.
Contains 1 confidential file for company representatives

Christian Sandoval delivered our load and he asked my technician for his payment so my technician paid him cash and tipped him as well, in the same time Christian Sandoval text me to zelle him the money since I was not at the shop because he did not receive the payment!! so after I zelled him, my technician called me to inform me that he paid him already ang got the receipt!

now Christian Sandoval doesn't answer my calls or text and did not return our money we zelled him!! beside that we agreed on $600 but he charged us $175 more and my technician tipped him $25 on top of that.

View full review
Resolved
Thomas J Rra

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Resolved: To get my user name and pasword

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

AI Highlights
  • - Why is the carrier application review taking so long?
  • - They have worked for a company since March; Central Dispatch rules slow approval.

Why is it taking so long to review my application to be a carrier I've been working for a company since March and they changed the rules where we have to go through Central dispatch and I'm just wondering why it's taking so long to approve me

Pros:
  • It takes so long to get approved to be a carrier

Preferred solution: I would like to get my application approved so I could go back to work

View full review
1 comment
Jo F Wkv

How long did it end up taking you to become active? They told me 10-14 days and were at 14 and nothing.

Jason O Yiw

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Cancelation

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

No issue at all i just dont need this service. I am in a different service based area and do not need to pay for this service any longer.

Loss:
$400

Preferred solution: Full refund

View full review
Dwight C Tkf

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

The New rating system is horrible

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - Fraudulent firms on Central Dispatch dispatch fake loads.
  • - Rating system changed; I can't rate companies that rate me.

horrible now. You have fraudulent companies on Central Dispatch that are dispatching loads that are not even real.

Which is causing alot of confusion. I have been with central dispatch for over 3 yrs. The whole time I have had a 100% rating. They change the rating system , and now I'm getting all the negative ratings from fake loads.

And I can't even rate companies that rate me. Horrible and it's ruining my company I worked so hard for.

Preferred solution: Get rid of the horrible system

View full review
Anonymous
map-marker Doylestown, Pennsylvania

About a customer not paying

AI Highlights
  • - Central Dispatch costs a lot each month.
  • - They are debating whether to keep Central Dispatch or switch to other apps because of payment issues.

The problem is when a company that we use off of central dispatch that costs lot every month yall say there's nothing yall can do when they don't pay which is bs but here lately I've been working off of other apps debating on keeping central dispatch or letting them go

User's recommendation: Central dispatch only wants your money can care less if you get screwed or not

View full review
Anonymous
map-marker Phoenix, Arizona

Cnc auto shippers/ Arizona Auto Relocation and Gators Auto shippers. Refusing to fix and properly repair thier trucks.

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - Brake failures and unsafe equipment were reported across trips.
  • - There was no W-2/1099 reporting and $600 remained unpaid to the driver.
Central Dispatch - Cnc auto shippers/ Arizona Auto Relocation and Gators Auto shippers....
Central Dispatch - Cnc auto shippers/ Arizona Auto Relocation and Gators Auto... - Image 2
Central Dispatch - Cnc auto shippers/ Arizona Auto Relocation and Gators Auto... - Image 3

I was a driver for those companies that are of the same owner. I requested breaks fixed 3 trips in a row.

First trip the trailer hub cought fire. Fixed that axle at a truck stop, but the other side, the slack adjustors broken and the shoes where over an inch from the drum. The owner refused to fix that side, and said to drive it and they would fix it when i got back to Arizona from the East Cost.

Second trip! They fixed the trailer breaks and said all is good.

I complained about the breaks during pree trip and test driving aI around town. I told them the truck still dosent stop correctly. They said its good go.

On that trip, i avoided hitting cars at lights and in stop and go traffic. And in Texas going to I30 on Ramp couldent slow down for the turn, and the trailer fully loade it the guard rail and jackknifed me in to the grass.

Bent a rim that they charged me.

3 rd trip front breaks still not fixed. They told me they are good and we drove the truck 100 miles. Well the slack adjustors on the driver side steer tire was seperated. Causing the breaks to loose the adjustment, and again i cant stop or break properly.

Next the hydraulic ram's have external and internal leaks that causes damage to customers cars.

They pay us as a independent contractor, 1099.

But i dont own the equipment, or pay for any fuel, insurance, or have my own BOL.

BY LAW 1099 EMPLOYEES THE COMPANY IS REQUIRED TO REPORT TO IRS BY JANUARY OF EACH QUARTER OR YEAR. 2 YEARS I HAVENT RECEIVED ANY THING. OTHER DRIVERS HAVE NEVER RECEIVED A W2 OR A 1099.

LAST, I DELIVERED A CAR, COD. I MADE A MISTAKE AND DIDN'T COLLECT THE TOTAL, $600 SHORT, THAT CAME OUT OF MY PAY.

RECENTLY I SPOKE WITH THAT CUSTOMER TRYING TO GET MY MONEY, HE TOLD ME HE PAID IT THROUGH ZELLE TO THE COMPANY, HE GAVE ME THE DATE AND COMFERMATION NUMBER.

THE COMPANY NEVER TOLD ME ABOUT MY MONEY.

DUE TO THE COMPANY'S LACK OF SAFTY FOR THEIR DRIVERS AND CUSTOMERS, FALTY EQUIPMENT, AND PLAIN OLD RIPOFFS,

I RECOMMEND THAT ALL BROKERS, PRIVATE PARTIES DO NOT USE THEIR SERVICES. THANK YOU.

OWNER CHRISTIAN CABOLA, CHRIS SORiCA.SORiCA.

User's recommendation: Do nit drive or ship cars with these companies.

View full review
Laniya Svi

Opening an account with y'all

Contacted the company first

The reviewer tried to contact the company before posting this review.

Not, the call was very professional and informed, Im still Just waiting on the next call to set up my account and start carriying cars every where.

User's recommendation: 5 Stars

View full review

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content
  • PissedConsumer is on the Inc. 5000 list

For more information read Blog article